Pages

Thursday 11 July 2013

Performance Drink Shaklee ~ Mencegah Penyahhidratan




Assalamualaikum, hari ini hari ke3 kita berpuasa. hari pertama anak balik jer terus saya tanya macam mana hari ni ok tak? ada penat tak dekat sekolah? anak sulong sy ~ Aiman cergas mama mmg bagus performance drink ni....(berbunga bunga mamanya) anak yg ke2 pulak ~ yasmen tidur jer (terkedu mamanye tanya kenapa rupanya cikgu takder so ambik kesempatan sabo jerlah) hehe. anak yg ke 3 ~ 1st time berpuasa berumur 6 tahun. mama hilang jer merengek. hahahaha yg ni memang manja sedikit tapi alhamdulillah dapat berpuasa hari pertama.

so mari saya ceritakan apa itu Performance Drink ni.  Performance Drink direka khusus utk para angkasawan NASA. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih performace drink kerana minuman ini mengandungi rumusan ekslusif Opticarb iaitu meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.

manfaat utama :


  • meningkatkan daya ketahanan badan ~ memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, mengantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal ~ ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.
  • mencegah penyahhidratan ~ mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidaratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda
  • mengekalkan paras gula ~ terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot
sangat sesuai utk siapa :

para atlet
mereka yang berpuasa
sebelum dan selepas pembedahan
tidur lewat malam
keletihan
penyahhidaratan otot dan kulit
vagina yang kering
cirit birit
tiada selera makan
rendah paras gula
kepeningan

tips : makan dengan kurma lagi bertambah energy.

salam sayang,

saranghae beauty77
ID :917463

hubungi saya FOR BEST PRICE & FREE CONSULTATION
aidajr77@gmail.com
pages : saranghae beauty77
SMS/Whatsapp : 012-3200676 @aida 

~produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.~

No comments: